Jelenlegi hely

Elektronikus Ügyintézés

Elektronikus ügyintézés

Iskolánkba 2019 szeptemberétől előtérbe helyezzük az elektronikus ügyintézést. Az ügyek indításához KRÉTA szülői azonosítóra van szükség, mivel más jogosultsága van a szülőnek mint a diáknak. A KRÉTA rendszerbe belépve az e-Ügyintézés menüpontot használva az alábbi szolgáltatások vehetők igénybe:

BEIRATKOZÁS

  • Beiratkozás általános iskolába – BÁI
  • Beiratkozás középfokú intézménybe – BKI
  • Beiratkozás a magyar köznevelésbe – BMK
  • Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal – BNTTJ
  • Átiratkozás intézmények között – ÁIK

 

TANULMÁNYOKKAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS

  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása – OTCSK
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása – IEDM
  • Tanulói mulasztás igazolása – TMGI
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása – TFMGK
  • Közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtása – TKST
  • Gyakorlati hely megadása és tanulószerződés feltöltése – TSMT

 

KIIRATKOZÁS

  • Kiiratkozás a köznevelésből – KIK
  • Kiiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból – KNTTJ
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése – KTIT
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése – MJIK
  • Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása – VJB

 

BIZONYÍTVÁNNYAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS

  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése – BTI
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése – SZAV

 

További segítséget a KRÉTA tudásbázis oldalán tudnak igénybe venni: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760413